Kantoor

1 

Kantoor Köker: wees welkom!

Het kantoor van Köker Advocaten bevindt zich in Amsterdam. U bent te allen tijden welkom bij ons langs te komen voor het beste juridische advies in het belang van uw bedrijf. Köker Advocaten houdt zich bezig met alles wat te maken heeft met het ondernemerschap.

Deniz Köker arrow

Wij handelen uitsluitend in het belang van u als onze cliënt. Wij gaan dan ook alleen over tot procederen wanneer dit u echt iets kan opleveren.

Efficiëntie: de juiste aanpak voor u.

Geld en tijd verspillen wij net als u liever niet. Wij zorgen er daarom voor dat u snel weer bij ons de deur uitgaat. Niet omdat wij ons haasten, maar omdat wij u to-the-point advies geven waar u echt iets aan heeft. Wij nemen u dat uit handen waarvan wij zeker zijn dat wij het goed voor u kunnen regelen. Wanneer u uw probleem of vraag aan ons voorlegt, heeft u binnen no-time de beste oplossing of het juiste antwoord.

Oog voor detail en service!

Köker Advocaten is van harte bereid ook kleinere zaken van u over te nemen. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van contracten met werknemers of zakelijke partners. Ongeluk schuilt namelijk in een klein hoekje. Maar maakt u zich geen zorgen: Wij letten voor u op de kleine lettertjes!

Uw zaak aanmelden arrow       Contact opnemen arrow

Evaluatieformulier

Indien u bij ons klant bent geweest horen wij graag van u hoe u de door ons verleende diensten hebt ervaren. Dit geldt uiteraard voor uw positieve maar ook zeker voor uw negatieve ervaringen. Op deze manier proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. Uw op en aanmerkingen kunt u uiteraard los via het contactformulier aaan ons doorgeven maar dit kan ook via het invullen en aan ons opsturen van het evaluatieformulier die u hiervandaan kunt downloaden en na het invullen per post of fax aan ons terug kunt sturen. Als u uw contactgevens ook invult kunnen wij contact met u opnemen voor meer informatie ter verbetering van de dienstverlening aan u en onze toekomstige klanten. Alvast van harte dank voor het door u genomen moeite voor alle feedback die u bereid bent te geven.

Klachtenregeling

Het kan uiteaard gebeuren dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw zaak door ons kantoor. Indien u specifieke klachten hebt over uw dossier horen wij dat uiteraard eerst zelf van u zodat we kunnen proberen om uw klachten te verhelpen. Vaak berusten klachten op misverstanden bij ons of bij u en kan het een en ander wellicht tijdens een persoonlijk onderhoud met een andere medewerker van ons kantoor tot een oplossing voor uw probleem of klacht leiden.

Indien wij er niet met u uit kunnen komen dan wel u alsnog ontevreden bent met de aan u geboden oplossing en u hoort van ons dat wij u niet verder tegemoet kunnen of willen komen hebt u de mogelijkheid om een klacht over ons optreden in te dienen bij een andere advocaat die los van ons kantoor staat en die u en uw klacht zonder ons zal horen. U dient dus eerst uw klacht bij ons bekend te maken zodat wij kunnen proberen een oplossing met u te zoeken voor uw klacht en zonodig ook een tegemoetkoming kunnen bieden. Hij zal dan ook informatie bij ons inwinnen en een oordeel geven. Indien hij van mening is dat wij u onvoldoende tegemoet zijn gekomen dan wel niet zijn tegemoet gekomen terwijl dat wel moest zullen wij ons houden aan het door hem gegeven oordeel en conform zijn oordeel met u tot een afwikkeling komen. Vergeet niet om bij uw klacht te vermelden wie uw advocaat is, wat het dossier nummer van uw zaak bij ons is en uiteraard uw eigen contactgegevens zodat de onafhankelijke advocaat die in dezen als arbiter gaat optreden u kan benaderen voor nadere informatie en voor een eventueel nader gesprek. Deze klachtenregeling is voor u geheel kostenloos en indien u wilt kunt u uw klachten indienen via onderstaande gegevens:

Mr. N. Türkkol

Middenweg 57-A

1098 AD  Amsterdam